Thursday, August 27, 2009

Adehhhh aku ditag!!!!

i've been tag by ms.vee..so here it goesssss..

1. Bekas kekasih saya adalah :
>> adehhh..1st soalan da killer da..cane nk jwb neh!!!(ms.vee da tau da)

2. Saya sedang mendengar :
>> bunyi ujan..

3. Mungkin saya patut:
>> breakdance, shuffle, skankin..any idea??

4. Saya suka :
>> nyanyi lagu pastu tuka lirik ikut benda yg wa tgh pikir..luorg phm kn??

5.Sahabat-sahabat baik saya :
>> family wa, gf wa dan kawan2 wa..

6.Saya tak paham :
>> pe benda yg lu xphm???aduhhhhh!!!kusut tol la!!!!

7.Saya kehilangan :
>> tshirt2 faveret wa..

8.Ramai yang berkata :
>> wey is..lu stylo la skg..(wa bukan nk bangge, tp itu la yg terjadi)

9.Makna nama saya :
>> mmm..raja klau xsilap..pepe pon nama wa iskandar bukan alexander..got it..

10.Cinta itu adalah :
>> bile wa rs wa miss dia..

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
>> sedut..hembus..sedut..hembus..

12.Saya akan cuba :
>> tenangkan si dia..(jwpan sama)..ekekekekek

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
>> sape la yg wat soalan ni..wa tamping aaa..

14.Telefon bimbit saya :
>> kamera 2mp je..gmba mcm sial!!!

15.Bila saya terjaga dari tidur :
>> bukak mata..temenung jp..pstu wa tdo balik

16.Saya paling meluat apabila :
>> org suke judge seseorang itu melalui material..bkn melalui pemikiran..

17.Pesta/Parti adalah :
>> adegan tayang badan sapa yg xcukup baju!!!yehaaaa..

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
>> monyet yg kecik di dunia tu..yg mata dia bulat tu..wa xtau la nama dia pebende...

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
>>zaman wa budak2 la..xde pk pe main je la..

20.Hari ini :
>> igt nk bebuka mcd..tp xde selera plak!!

21.Malam ini saya akan :
>> cek email dan sewaktu dgn nye!!

22.Esok pula saya akan :
>> sembahyang jumaat la..

23.Saya betul-betul inginkan :
>> Duit yg banyak!

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
>> "pergh..hensem jugak wa..boleh jadi model spender giant nih!!"

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
>> arked permainan..series wei..luorg tnye la ms.vee tu..wa klau jmp arked ni kompom wa men game dgn dia..ritu baru men daytona dgn ms.vee..hehehehe

26.Makanan Barat atau Jepun :
>> dey..jepun la..wa sucker bab sushi ni..pstu pekena wasabi dia!!!!perghhhhhhh!!!siot tol la!!!

27.Bilik yang terang atau gelap:
>> terang..nk cabut bulu ketiak..selambe

28.Makanan segera adalah :
>> makanan siap cepat..hahahahahaha..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
>> luv u..mesti

30.Siapa yang anda nak Tag?
>> aku mane ade kwn dlm ni..sape2 rase blom di tag sile la..

No comments: