Monday, May 4, 2009

Melaka Part 1


Ape benda ni??tower mende ni..twin tower??the two tower??...haaaa..ni klau org melake tau la ni..ni adalah menara taming sari..cuti ari pekerja ritu aku besama family ku bejln2 ke melaka..pastu tgh dlm kota melaka tu aku nmpak la cm menara dkt seattle ni..aku tgk mcm solero shot je yg mcm dkt gnting tu pon ade..

so lps aku cek in dkt otel cina (sebab hotel sumea da full house..tu la g mengejut je)..round2 la..dgn ati yg mcm budak kecik yg baru boleh bejalan..aku xsaba gile nk naik ni..mama aku kecuakkan..hehehehahahahaha..jadi aku, adik aku dgn ayah aku bertag team menakutkn mak aku..hehehehehe..

ni buktinye!!amik obat!!sumea tgh tggu turn nak naik mnda alah ni..

byk jugak manusia2 ni..panjang gile wei!!so dgn xmau ayah aku menensionkn diri(sejak ayh aku kena strok ni cm cpt je tension),aku dgn family aku pun melantak la dkt kedai dlm menara taming sari ni..

ni la dia menara taming sari..


menunggu mknan dgn penuh kesabaran..(da pukul 3 beb..brekpas aku xmkn tau!!)


hahahaha..lps melantak sumea aku dgn family g membeli tiket utk menaiki taming sari nih..

"normal = RM10..(mcm mama, aku dgn adik aku la)"
"senior citizen = RM8..(mcm ayah aku)"
"total = RM38"


ni tiket dia..

haaaa..aku nk ckp iklas la ni eh..melaka ni aku bengang gle2 kdg2..parking sabtu ahad kena bayar beb!!!(nasib aku duk selangor)..guna tiket scratch tu..aduh..tekial2 la aku nk pk brape jam pukul ni la tu la..konfius beb..pebende la ali rustam ni..nk duit je!!bongok kdg2..pastu klau nk round2 melaka aku galakkn xyah la nk bwk2 keta..ko tau la klau bwk keta masa peak hour..amik obat..(sebab aku da tekena)..

TO BE CONTINUED!!!!!!



*Melaka Part 2*

No comments: