Thursday, April 16, 2009

Astroboy!!bukan astro tv tu!!

Astroboy ni aku ske gile2 wei..dia mcm unik bagi aku..aku terpengaroh ni sebab dlu2 mase aku kecik2 dlu tejumpe la mamat ni..dressing dia killer beb..pkai tees astroboy ni tp dia nye lagi lawa..warne-warni tu..lawa gle2..pastu pkai sua evis..sempoi gile..rmbot pnjang..mmg stylo..

At last aku dpt jugak baju ni..(lame gile beb..bygkn teringin mase sekolah g tu!!)..pepe pon ni gmbo nye..

haha..my one n only superhero!!!


beb..siap nampak internal organ beb!!hahahahaha..


P/S: kesabaran itu adalah iman..so nk bende2 susah dpt ni perlukn kesabaran..kdg2 dpt bnda tu pon secara xsengaja atau pon ms xde fulus..klau gitu pndai2 luorg la!!!!aku bengang ni sebab mamak yg slalu aku lpk dgn bdk2 aku dari zaman skolah smpai skg mcm da ttup je..siot btol..tp tgk2 mcm nk renovate je??!!tp signboard dia da bwk turun da aku tgk!!aduhhhh..

No comments: