Thursday, March 19, 2009

sayu dan pilu

salam..

sori geng..bz sket la..pnt plak nk upload gmba2 masa g org kawen tu..nnt la da klau aku ade free time sket aku ltk cni la..mate da pedih2 ketiak da nih..tp nk tutup mato tak buleh ni haa..
gf aku pnya adik baru je besalin arini petang..mohammad luth harith namanye..suke gile gf aku..hehehehehehe..(mcm dia plak besalin)..ekekekekekekekekek

pastu ritu de la kwn bpk dia nk potong line aku..konon nk matchmake dia dgn anak dia..siap ckp g dgn bapak gf aku tu.. 'anak aku tu baru abis master, tp mls nk cari jodoh..keja dkt kl tu..dia penah tgk anak ko tu' ..tu la yg kua dari mulut kwn bapak gf aku yg nk potong line aku..hehehehehehe..aku pk blik kn..xkan la ade MASTER xdpt awek kot..hehehehehe..

aku tau..aku hanye la bekertaskn degree..tp aku xkisah la kn..klau dia mau pegi je la..utk mase dpn dia jgk kn aku redha..tp frust la..aku tnya dia nk ke x klau dia dtg usha nnt..gf aku ckp xmo..nk aku jugak..ekekekeekekekek..(mengigil + ketakutan)..sumea di tgn ALLAH (swt)..kita hanya mampu merancang..Allah yg tentukan ye x??

salam..

p/s: dia ade gak ckp bile lagi..aku hanya mampu senyum pastu ckp tunggu..hehehehehehehe..
padahal duit xdo ni haa..hehehehehehehehehe..

No comments: