Sunday, December 28, 2008

Baju2 band

*the clash ni aku dpt dari mmber stylo aku dkt jb..dia ade kedai bundle..brg best2 woo..tq bro stylo maskulin..hahahahaha



*black sabbath ni sapo xtau xyah lyn la metal2..hehehehe..ni kira godfather of metal la ni..haaaa..bauk punye..



*darkest hour ni aku siap berebut dgn mamat rambut kedepat serabut sket2..dia usha je aku mase aku pegang bj ni..hahahahaha..sori to say aku nk ni!!hahahaha



*story of the year ni plak aku dpt dkt bazzar jual2 mkn blh plak teselit baju band ni..mamat ni cool je..aku ckp nape ko jual tmpt tesorok..dia kate saje sape2 yg jmp nasib la..pelik2 manusia ni..



*coal chamber antara band fevorite aku nih mase dlu2..best wooo..tp apekn daye..umur coal chamber ni xpanjang..cite pasal baju ni lagi best..uncle cina tua jual..best2 lak baju dia aku tgk..byk tees vintage la uncle ni jual..



*pantera ni sapo yg xkenal..hahahahaha..setelah pemergian gitaris terulung terus menyepi pantera ni..sian2..



*tori amos ni dlu ex aku..tp pas aku ade skandel dgn angelina jolie trus dia mntak break dgn aku..tu pon pas dpt tau dari kylie minogue yg jeles aku dgn angelina..hahahahaha



*ac/dc band old skool nih..xtau nk cite pe..hehehhehe..cume kekurangannye tag da xde..tu je..hehehehehe..



*cannibal corpse tgk nama da gerun da..hahahahahaha..pe tah lagi lagu dia..luorg try la dunlod lagu dorg sepam dua..tgk pe jadi..hehehe



*ni la antara baju band yg sempat aku bli..selain tu aku nmpak dua lai led zeppelin dgn black sabbath tp arge komain lagi tu..mahal2 belake..hehehehehe

No comments: